تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
ابزار بتادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
چاپ ساک دستی پارچه ای
چاپخانه قزوین
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی
طراحی سایت در قزوین
چاپ ماهان
شرکت تولید کننده ساندویچ پانل
ساندویچ پانل سردخانه
ساندویچ پانل کلین روم
دزدگیر هایکویژن
دزدگیر هایکویژن
هوش مصنوعی فارسی
تابلو دکوراتیو
حفاظ شاخ گوزنی
درب آکاردئونی
درب فرفورژه
حفاظ پنجره
لابراتوار نورقائم

لاله پرپرشده
Online User

لاله  پرپر شده





شأن و منزلت فاطمه زهرا عليهاالسلام را همين بس كه پيامبر خدا صلى الله عليه و آله درباره اش زيباترين سخنان را بيان فرموده كه درباره هيچ يك از زنان عالم چنين چيزى نفرموده حتى دربارههمسر و ساير دختران خود.اينك از ميان دهها روايتى كه درباره اين شخصيت بى نظير نقل گرديده به چند روايت بسنده می کنیم:

 1- فاطمه عليهاالسلام پاره تن پيامبر

بخارى در صحيح خود از وليد از ابن عيينه از عمر بن دينار از ابى مليكه از مسور بن مخرمه از پيامبر صلى الله عليه و آله نقل كرده كه فرمودفاطمة بضعة منى فمن اءغضبها اءغضبنى ؛ فاطمه عليهاالسلام پاره تن من است هر كه او را به خشم آورد مرا به خشم آورده است .

 2-فاطمه عليهاالسلام قلب پيامبر
حسن بن سليمان در كتاب محتضر از تفسير ثعلبى از مجاهد از پيامبر صلى الله عليه و آله روايت كرده كه روزى آن حضرت از خانه بيرون آمد و در حالى كه دست فاطمه عليهاالسلام را گرفته بود، چنين فرمود
هر كه اين را مى شناسد كه شناخته است و هر كه وى را نمى شناسد بداند: اين فاطمه عليهاالسلام دختر محمد است و او پاره تن من مى باشد، او قلب من است كه در بين دو پهلوى من قرار گرفته است ؛ پس هر كه او را آزار دهد مرا آزار داده و هر كه مرا آزار دهد خداى را آزار داده است . 




ن : احمد
ت : شنبه 3 فروردین 1392

بررسی حوادث هجوم به خانه فاطمه

در این که پس از رحلت پیامبر بزرگوار اسلام خانه فاطمه مورد هجوم برخی از خدا بی خبران قرار گرفت جای هیچ گونه شک و تردیدی نمی‌باشد چرا که به شهادت مورخان شیعه و سنی این کار صورت گرفته و در این راستا به فاطمه زهرا علیهاالسلام نه تنها بی احترامی و اهانت شد بلکه به تنها یادگار پیامبر آسیب‌های فراوانی وارد گردید                           


اینک همراه ما باشید تا به این واقعیت پی ببرید:



ن : احمد
ت : جمعه 2 فروردین 1392

سلفی‌ها با وجود اینکه دشمن اصلی خود را شیعیان می‌دانند و خون آن‌ها را حلال می‌شمارند؛ از همان ابتدا با فرق و مذاهب اهل سنت نیز همخوانی نداشته و در تضاد بوده‌اند و این به خاطر آن است که اصلاً به دنبال تخریب اسلام هستند.

نزاع خیر و شر و حق و باطل، سرگذشتی به درازای تاریخ خلقت بشر دارد و همیشه در مقابل جریان حق و حق‌طلبی و عدالت‌محوری، جریان باطل، طاغوت و استکبار، صف‌آرایی کرده‌اند. آیات شریف قرآن کریم نیز بیانگر این نزاع ابدی است و جامعه انسانی را به دو گروه «حزب‌الله» و «حزب‌الشیطان» تقسیم می‌کند(1).

دین مبین اسلام که خاتم ادیان الهی و برنامه جامع و کامل برای سعادت دنیا و آخرت بشریت است، خوشبختانه با وجود بدخواهان و دشمنان زیادی که داشت، در طول تاریخ از زمان بعثت تا عصر حاضر – به مانند ادیان دیگر- دچار تحریف نشد 



ن : احمد
ت : شنبه 26 اسفند 1391
در سال 1419 به بهانه ازدحام زياد جمعيتِ زن و مرد نمازگزار در آن، درب مسجد با بلوك هاى سيمانى مسدود شده و در حال حاضر، مردم در بيرون آن نماز مى‌خوانند. اين مسجد در جنوب غربى محوطه مساجد فتح قرار دارد
به راستی که قلب انسان با مشاهده نابودی آثار پیامبر (صلی الله علیه  و آله و سلم) و اهل بیت پاکش (علیهم السلام)، به دست وهابیت جاهل،  مملواز غم و اندوه می شود ... و این در حالی است که برخی از خیابان هایشان را در مکه به نام دشمنان اسلام چون ابولهب ملعون نامگذاری کرده اند.


عکس ها در ادامه مطلب..


ن : احمد
ت : دوشنبه 7 اسفند 1391
قیام مختار(1)

در این روز مختار شادکننده دل های شکسته اهل بیت (علیهم السلام) با ندای یا لثارات الحسین (علیه السلام) در کوفه قیام کرد. مختار در سال اول هجرت در طائف به دنیا آمد و در سال 67 هجری در کوفه به دست مصعب بن زبیر به شهادت رسید.

کنیه او ابو اسحاق است. ابوعبیده پدرش از صحابه بزرگ بود که در جنگ با فارس شهید شد. بعد از پدر دو برادرش حکم و جبیر شهید شدند.



ن : احمد
ت : دوشنبه 7 اسفند 1391

خاطرات مستر همفر، جاسوس بریتانیا در خاورمیانه یا اعتراف‌های یک جاسوس بریتانیایی عنوان کتابی است که شرح خاطرات شخصی بنام مِستِر همفر(مامور دولت  بریتانیا در قرن ۱۸ میلادی) منتشر شده و به تشریح نقش او در شکل‌گیری دیدگاه وهابیت در کشورهای مسلمان می‌پردازد.

کتابی ناب و درعین حال قابل تامل درباره شکل گیری فرقه ضالّه و مضله وهابیت که اگر صفحه ای از آن را بخوانید مطمئنا تا آخرکتاب را خواهید خواند.

در غرب این اثر یک خاطرات ساختگی و جعلی تلقی می‌شود و از آن بعنوان نسخه «انگلوفوبیک» پروتکل بزرگ صهیون یاد می‌شود. در غرب این اثر بعنوان ساخته دست یک مسلمان سنی برای نشان دادن اینکه وهابیت ساخته دست انگلیس است، شناخته می شود. برنارد هیکل از دانشگاه هاروارد این اثر را ساخته دست یک نظریه پرداز نظریه توطئه می داند. افرادی مانند صبری پاشا که وهابی گری را ساخته دست انگلیس برای تضعیف دولت عثمانی می دانند.


این مجموعه از سوی مسلمانان وهابی تقبیح شده و آن‌را «داستانی خیالی که برای بی‌اعتبار کردن محمد بن عبدالوهاب و پیروانش از سوی دولت بریتانیا سرهم شده» نام داده‌اند.



ن : احمد
ت : سه شنبه 28 آذر 1391
شما مهمان هستيد
لطفا در سايت عضو شويد

ثــبت نــام

-------------------------

ورود کاربران

نام کاربري :
رمز عبور :

فراموشي رمز عبور

-------------------------
    بازديد امروز : 9825
    بازديد ديروز : 137
    افراد آنلاين : 1
    بازديد ماه : 9961
    بازديد سال : 9824
    كل بازديدها : 93612
    تعداد مطالب : 28
    تعداد نظرات : 125
طراح قالب.

.:: ناصرالمهدي ::.